Herome logo

Herôme Cosmetics, initiatiefnemer van Stichting Het Feest!

Stichting Het Feest! is opgericht omdat wij het belangrijk vinden kinderen op een jonge leeftijd maatschappelijk bewust te maken. We hebben een structureel fun(d)raising concept bedacht waarmee we geld ophalen voor kwetsbare kinderen in Nederland omdat we vinden dat het leven voor álle kinderen een feest zou moeten zijn!

Margreet van Roemburg
Herôme cosmetics

logo Attend paars groot

Attend, partner van Stichting Het Feest!

Als Hospitality Agency in de personele dienstverlening vinden wij dat Social Responsibility verder gaat dan maatschappelijk verantwoord ondernemen. Social Responsibility is juist ook heel duidelijk gericht op investering die een onderneming kan doen om de gehele maatschappij vooruit te helpen. Stichting Het Feest! richt zich op goede doelen speciaal voor kinderen. Wij investeren in mensen en daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. Kinderen zijn de toekomst en daar moeten we ons voor inzetten. Daarom is Attend samen met Herôme trotse partner geworden van Stichting Het Feest!.

Wesley Buitenhuis
Attend