De kinderen hebben het vorig jaar fantastisch gedaan met de verkoop van feestartikelen! Ze vonden het ook erg leuk om het te doen voor zijn of haar leeftijdsgenoten.

Ook dit jaar zijn wij hard op zoek naar basisscholen die mee willen doen met ons Feest! Ken jij een basisschool die graag mee wil doen of zit je op een basisschool en wil je maken op een gaaf feest op de school zelf? Meld je dan meteen aan via info@stichtinghetfeest.nl !

Afgelopen woensdag hebben wij de nieuwe Raad van Advies mogen verwelkomen.
Dat betekent ook dat wij afscheid hebben moeten nemen van onze Raad van Advies van 2015.
Natuurlijk doen we dit niet zonder hen een mooie Prinsessenstoel mee te geven.
Hartelijk dank dames voor jullie advies en enthousiasme, jullie waren fantastisch!

20160120111826

Onze eerste vergadering met de nieuwe Raad van Advies was een succes!
Veel dank aan de Prinsessen van de Raad van Advies 2016, tot de volgende vergadering, dames!

20160120111428

Wij zoeken basisscholen voor onze FUN(d)raisingactie!

Steun Stichting Het Feest! en organiseer samen met ons een FUN(d)raisingactie op de basisschool van uw zoon of dochter!

Stichting Het Feest! maakt hier dan ook een echte feestweek van. In deze week komen wij in de klas vertellen over ons FUN(d)raisingconcept, hoe het werkt en vooral ook waarom het zo belangrijk is dat wij geld ophalen voor kinderen in Nederland die opgroeien in armoede. Het doel is om kinderen op jonge leeftijd al maatschappelijk bewust te maken.

De kinderen worden in de klas geridderd tot ambassadeur van Stichting het Feest! en hebben een belangrijke rol voor onze stichting.

Wij zijn op zoek naar basisscholen waar de kinderen van groep 7 en/of 8 een week langs de deuren willen gaan om slingers, ballonnen en andere feestartikelen te verkopen.

1 op de 9 kinderen in Nederland groeit op in armoede. De totale opbrengst gaat jaarlijks naar goede doelen die zich richten op deze kinderen. Zo kunnen zij toch hun verjaardag vieren of sporten bij een sportclub.

Wij hebben in 2015 al een aantal succesvolle FUN(d)raisingacties gedaan. De Kick-off was bij een Basisschool in Brielle en dat was echt een feestje! Bekijk hieronder het filmpje!

Voor het aanmelden van een basisschool of voor meer informatie, stuur een e-mail naar margot@stichtinghetfeest.nl