Voor Basisscholen

Stichting Het Feest! vindt het belangrijk om kinderen zoveel mogelijk te betrekken bij dit project. Stichting Het Feest! wil kinderen op jonge leeftijd bewust van de problemen van andere kinderen maken en stimuleert zo maatschappelijke betrokkenheid op jonge leeftijd. De kinderen leveren als ambassadeurs een grote rol bij het ophalen van het geld voor het goede doel.

Het is de bedoeling dat kinderen van scholen en sportverenigingen langs de deuren gaan om slingers, ballonnen en andere feestartikelen te verkopen. De totale opbrengst gaat jaarlijks naar goede doelen die zich richten op kinderen in Nederland.

Wij hebben in Mei de eerste Kick-off gehad bij een Basisschool in Brielle. Wat een enthousiasme bij de kinderen, ouders en de leraren. Het was fantastisch!
Zie onderstaande link voor de kick-off beelden.

Belangrijk voor u om te weten is dat wij de administratieve rompslomp van u wegnemen en dat wij de pakketten kant en klaar bij u aanleveren en weer komen ophalen.

Graag maken we met u een afspraak om meer te vertellen over het FUN(d)raising concept van Stichting het Feest! U kunt ons contacten via info@stichtinghetfeest.nl en wij maken graag een afspraak met u.