Voor Leerlingen

Van harte welkom bij Stichting het Feest!

Wil jij ook kinderen die opgroeien in armoede graag helpen? Dat kan!

Wij zouden graag op jouw basisschool willen vragen of de kinderen van jouw groep in hun netwerk slingers, ballonnen en andere feestartikelen willen verkopen. De totale opbrengst gaat jaarlijks naar goede doelen die zich richten op kinderen in Nederland die opgroeien in armoede. Zo kunnen deze kwetsbare kinderen toch hun verjaardag vieren of sporten bij een sportclub. Al het ingezamelde geld gaat naar Stichting Jarige Job, Stichting Kinderarmoede en Zeldzame Ziekte Fonds.

Onze vraag aan jou is;
Zou jij op jouw basisschool willen vragen of jullie school hieraan mee wil doen?

Stichting het Feest! heeft voor de school die het meest verkocht heeft een gaaf klassenfeest met een bekende artiest in petto én alle kinderen die mee doen worden geridderd als ambassadeur van Stichting het Feest! Hoe cool is dat!

Wij hopen dat jij ook enthousiast bent over dit geweldige initiatief en dat jij je leraar of de directeur van je basisschool wilt overtuigen om ook mee te doen met dit mooie FUN(d)raisingconcept van Stichting het Feest! Dan ga je samen met je klas een week lang feestartikelen verkopen, heb jij er al zin in?