Voor Ouders

Stichting Het Feest! wil kinderen op jonge leeftijd bewust van de problemen van andere kinderen maken en stimuleert zo maatschappelijke betrokkenheid op jonge leeftijd. De kinderen leveren als ambassadeurs een grote rol voor het goede doel.

Wij zijn op zoek naar basisscholen waarvan de kinderen van groep 7 en 8 langs de deuren willen gaan om slingers, ballonnen en andere feestartikelen te verkopen. De totale opbrengst gaat jaarlijks naar goede doelen die zich richten op kinderen in Nederland. Zo kunnen kinderen die opgroeien in armoede toch hun verjaardag vieren of sporten bij een sportclub. Dit jaar ondersteunt Stichting Het Feest de volgende goede doelen:

o Stichting Jarige Job
o Stichting Kinderarmoede
o Zeldzame Ziekte Fonds

Wij hebben in Mei 2015 de eerste Kick-off gehad bij een Basisschool in Brielle. Wat een enthousiasme bij de kinderen, ouders en de leraren. Fantastisch!

Wij hopen dat u ook enthousiast bent over dit geweldige initiatief en dat u uw kind(eren) enthousiasmeert om zoveel mogelijk te verkopen zodat we met zijn allen een mooi bedrag op kunnen halen voor dit mooie doel.

Mocht u zelf interesse hebben om als vrijwilliger van Stichting het Feest! een rol te hebben op de basisschool van uw kind(eren) in de week van het fun(d)raising concept, u bent van harte welkom in ons team!

Kijk snel naar de mogelijkheden om je hiervoor aan te melden bij  “Voor vrijwilligers”.